AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

Jag bygger om

Publicerad 2013-11-30 15:50:00 i Min vardag,

Ja nu de närmsta dagarna kanske det blir lite stökigt här på bloggen, men jag lovar er att jag ska försöka få ordning och reda på den så fort som möjligt. Men jag var så otroligt trött på den blåa färgen jag hade så nu gör jag om här.
 
Men tiden är knapp (nu igen).
Råkade sova till halv tolv idag, jag är visst inte så bra på att jobba natt eller snarare att ha sovande jour. Landade sedan hos Henrik och fick lasagne till frukost, för att sedan landa ute hos mamma och pappa. Och nu är jag stressad för att kl 17.30 ska jag vara inne i stan igen för att julbaka hemma hos Louise.
 
Sist vi julbakade hemma hos Maria, för två år sedan
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela