AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

Jobba natt

Publicerad 2013-11-29 09:44:35 i Min vardag,

Rent officiellt så har jag ju tre jobb, min tim anställning på KBH (Karlskrona behandlingshem), mitt kontaktpersons uppdrag och så är jag ju även tim anställd i handikappförvaltningen i denna lilla stad. Så inte nog med att jag har mycket i skolan, mycket här hemma, många vänner jag vill hinna träffa, jag skulle ju även designa om här på bloggen för sjutton, så har jag nu även dessa tre jobb att hålla reda på, nu efter att ha pausat livet så länge.
 
I eftermiddag går jag på ett nattpass på stället där jag jobbade i somras. Jag är nervös, eftersom att i somras gick jag bara på dagsschema. Så jag har ingen aning om vilka klienter jag ska träffa ikväll eller egentligen vad jag ska göra under kvällen. Men det blir säkert bra när jag väl kommer på plats. Hoppas mest på att det blir en lugn natt, då jag har sovande jour så vill jag gärna kunna sova också.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela