AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

Redan uttråkad

Publicerad 2014-04-30 11:16:25 i Min vardag,

Ja så ska jag vara ledig en vecka nu då, jag har varit vaken ett par timmar och känner mig redan uttråkad. Det är rätt konstigt då jag har skoluppgifter att göra så finner jag massor av anledningar till att skjuta upp det och hittar på andra saker istället. Men nu när de ligger en hel vecka tom framför mig ja då finns här nästan inget att göra. Plus att min eviga nedräkning går så mycket långsammar dagar som denna när jag inte har något speciellt för mig.
 
Tack och lov har jag saker inplanerade ju närmare helgen vi kommer men idag och imorgon finns här inget att göra.
Kanske borde göra mig i ordning och gå ut och njuta av solens glada strålar istället för att sitta inne i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela