AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

I en svettig idrottshall

Publicerad 2014-02-28 21:56:41 i Min vardag,

I kväll har jag spenderat min tid på ett ställe som är mycket välkänt för mig. Nämligen en svettig gamal idrottshall och de finns inte många platser jag trivs så otroligt bra på. Allt känns hemma, läktaren, de gnisslande ljudet av skor  på gummigolvet, ja till och med lukten känns underbar. Jag saknar den tiden då jag alltid var där, jag är i princip uppvuxen i olika idrottshallar. Om inte annat spenderade jag åtminstånde varje helg i en idrottshall en stor del av mina dagar som barn. Stod jag inte på planen själv, så satt jag på läktaren och hejade på Henrik. Idag var jag på läktaren för att heja på Henrik igen och se deras innebandy match. De blev en spännande match som tillsmitt slutade 7-7.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela