AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

Ser jag trött ut eller

Publicerad 2014-07-30 14:10:34 i Min vardag,

Alla på jobbet har idag påpekat att jag sett lite trött ut. Inte så konstigt då jag tänker efter. När jag inte sovit ordentligt på flera dagar och när livet går i ett. Har jobbet över 200 timmar denna månaden vilket är alldeles för mycket utifrån en heltid sett. 

Ikväll är det after work tillsammans med väldigt många kollegor och det är klart jag vill gå men om sanningen ska fram vill jag egentligen bara hem och sova. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela