AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

Vårt nya hem

Publicerad 2014-06-29 09:49:56 i Mitt Turkiet,

Kadir tröttnade på sin situation och har nu hittat en lägenhet som han istället hyr. Där vi sedan kommer att bo tillsammans när jag kommer ner. Han skickade bilder till mig igår och det är mycket bättre än skokartongen han bodde i innan. Sedan så blir det ju så att jag får gå ner lite i standard ifrån vad jag är van vid, men vad gör väl det när jag få bo tillsammans med min finaste.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela