AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

30 mars

Publicerad 2014-03-30 12:40:39 i Min vardag,

Sitter med vår uppsats och känner hur de bara kryper i kroppen, känner mig så fruktansvärt omotiverad. Ändringarna vi fick av examinatorn är inte omöjliga på något sätt och går säkert rätt fort om jag bara sätter fart. Men det är just de, motivationen ligger på minus just nu. I stort sätt hela år tre har vi arbetet omkring och med uppsatsen, ämnet hedersrelaterat våld står mig upp i halsen. Vi inledde år tre med en tung kurs i drogkunskap, sen har de bara rullat på med uppsats, uppsats, uppsats, på tisdag börja vi äntligen en ny kurs i psykisk ohälsa och missbruk. Då hoppas jag att innerligt att vi inte har så mycket kvar att rätta för jag vill ogärna läsa dubbelt.
 
Beställde dessutom böcker till den nya kursen och som vanligt har jag inte fått dem ännu. Ja ni hör, mitt humör är inte direkt på topp just nu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela