AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

Börja fundera

Publicerad 2014-05-30 10:34:00 i Min vardag,

Har börjat fundera på min packning vi ska vara borta elva nätter.  Alltså tio kvällar jag behöver något fint att ha på mig. Just nu ser det ut såhär jag har valt sju klänningar som ska hänga med nu ska jag bara lista ut vad mer som ska följa med. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela