AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

Mina ständiga funderingar

Publicerad 2015-04-30 20:45:36 i Min vardag,

Mina tankar går på högvarv när jag blir bjuden på något större evenemang så som bröllop. Vad jag ska ha på mig är den största frågan som cirkulera i huvudet på mig. 
 
Klänning, skor, hur ska jag ha håret och andra ting är det som snurra i mitt huvud. Men den största frågan just nu är vilken färg ska jag välja på klänningen. Hittade en jättesöt marinblå klänning men risken är ju ganska stor att när bröllopet äger rum mitt i sommaren att jag är väldigt solbränd just då och då tycker jag inte att marinblå är en passande färg på mig. Då skulle jag istället behöva en klänning i en lite mer knallig färg så som korall, rosa eller gult. 
 
Skulle gärna haft en röd klänning men just rött ska ju inte bäras på bröllop om man nu ska följa traditionerna. Jag skulle heller aldrig gå på bröllop i en svart klänning då det är för mycket begravning för mig. Sedan vill jag ha en snygg klänning som är festfin men samtidigt inte så där superfin att jag inte kan använda den under andra tillfällen sen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela