AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

Vilken film såg vi

Publicerad 2015-02-27 23:09:28 i Min vardag,

Lägger denna låten här och ni vet vilken film det blev ikväll. Jag vet helt ärligt inte vad jag tyckte om filmen tar nog ett par dagar innan alla tankar har landat helt. En sak vet jag i alla fall och filmen lämnade mig med känsla av att vara ledsen. Hon, så väldigt kär, samtidigt så väldigt sårad och han då ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela