AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

Fotoutmaning vecka 4

Publicerad 2015-01-24 14:31:55 i I mitt bildarkiv, Min vardag,

Jag har antagit en utmaning att en gång i veckan under alla årets veckor publicera ett foto med ett speciellt tema. Det är Louise som driver sin blogg här som har kommit på den här fantastiskt roliga utmaningen. För varje vecka kommer det alltså komma upp ett nytt inlägg med bild+ text under ett tema. Vill du också vara med i denna utmaning? Läs här och joina oss som skriver vecka för vecka!

Veckans tema: Något du har planerat 2015

Detta blev en klurig för mig också att fundera på. Vad skulle jag berätta för er som ni inte redan vet jag har planerat, jag har  redan skrivit att jag (med största sannolikhet) kommer bli sambo, flytta till större, jobba på, träna och bla bla bla. Detta är saker jag säkert kommer skriva om x antal gånger till då det närmar sig. Så det blev en liten tankeställare innan det bara sa pang om en ide jag och Kadir faktiskt skulle kunna tänka oss. Nämligen en weekendresa bara han och jag. 

Jag hopppas Kadir är här innan sommaren för det är nämligen så att Byram infaller runt min födelsedag i september i år och det skulle vara ett bra läge att åka hem och träffa släkt och familj. Sedan efter det skulle det vara perfekt att åka vidare till ett lugnt ställe och bara villa upp sig innan vi åker tillbaka till Sverige för att återgå till vardagen. Har redan börjat titta på en hel del ställen jag skulle kunna tänka mig att vi kan åka till men lugnt är planen att vi ska ha det. 

Vad tror ni om detta Äescher hotel i Schweiz? 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela