AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

Många timmar väntar

Publicerad 2015-01-31 20:37:04 i Min vardag,

Idag har jag försökt att göra igenting, av någon anledning tackade jag ja igår till att jobba imorgon. Nu ångra jag mig som in i tusan att jag tackade ja till att göra det. För nästa vecka väntar en arbetsvecka på 50 timmar där jag slutar 22:30 två av kvällarna. 
 
Men jag ska bita ihop, fokusera göra det till en trevlig vecka på det nya kontoret och den nya arbetsgruppen. För det är ju trots allt bara denna veckan kvar sen har jag semester i tio hela dagar som jag ska få spendera med min fina. Jag saknar honom galet mycket då våra schema inte alls gått i lås under de senaste tre dagarna så därför har vi knappt haft tid att prata med varandra. Vilket är väldigt ovanligt när det gäller oss och därför är vi också ovana att inte kunna prata med varandra. Så därför känns det extra bra att det faktiskt bara är en vecka kvar tills jag får vara tillsammans med Kadir igen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela