AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

Tidig morgon

Publicerad 2015-01-30 14:52:29 i Min vardag,

Har missat mina träningar hela veckan av många olika anledningar. Men idag hade jag chansen då simhallen öppnar klockan 06 på fredagar. Så det var bara att upp och hoppa strax efter 05 idag. 

Simmade i 40 minuter och Gud vad skönt det är att ha träningen avklarad redan på morgonen. Kan nu i lugn och ro ladda för att  träffa min nya arbetsgrupp på en after work ikväll. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela