AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

En dag i Antalya

Publicerad 2015-06-30 20:04:24 i Min vardag, Mitt Turkiet,

Jag kommer bjuda på många bildbomber från olika tillfällen då jag och Kadir under dessa 14 dagar har besökt så många olika städer. En av de blev Antalya som vi förvisso har besökt tidigare men jag älskar Antalya och tycker det är hur mysigt som helst att vandra omkring på gatorna där. 
 
Dagen började egentligen med att jag, Kadir och Dilan skulle åkt till Manavgat för att äta frukost vilket vi också gjorde men på bussen till Manavgat kom Dilan och Kadir fram till att vi också skulle åka till Antalya efter frukosten. Så här kommer en bidbomb från denna dag. 
 

Kommentarer

Postat av: Lifejj

Publicerad 2015-07-05 17:10:37

Så fina bilder! Jättefin outfit du har och du är jättevacker :)

Svar: Tack snälla, vad gullig du är :D
Annie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela