AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

Fotoutmaning vecka 18

Publicerad 2015-05-03 20:37:00 i I mitt bildarkiv, Min vardag,

Jag har antagit en utmaning att en gång i veckan under alla årets veckor publicera ett foto med ett speciellt tema. Det är Louise som driver sin blogg här som har kommit på den här fantastiskt roliga utmaningen. För varje vecka kommer det alltså komma upp ett nytt inlägg med bild+ text under ett tema. Vill du också vara med i denna utmaning? Läs här och joina oss som skriver vecka för vecka!
 
Vecakns tema: Sol
 
Med denna bild bjuder jag idag på veckans tema sol.  Hur härligt är det inte att kunna känna solens strålar på huden, höra vågornas skvalp, känna sanden mellan tårna och bara hoppa i det blå när det blir för varmt på land. Precis så som en perfekt sommardag kan vara hemma som utomlands. 
 Denna bild är tagen 2007 på Kreta

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela