AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

Snart tillbaka

Publicerad 2015-10-11 13:34:32 i Min vardag,

Förutom att energin och inspirationen och vad man nu mer behöver för att blogga inte har funnits hos mig de senaste veckorna så har även min dator varit paj. 

Min dator är riktigt gammal nu och har dessutom hängt med mycket under studier och annat. Så jag har beställt en ny dator men då den jag ville ha inte fanns i lager så har det dragit ut på tiden och kag har lite svårt att sätta mig ner och blogga från mobilen eller min iPad. Men i slutet på nästa vecka eller början på veckan efter ska min dator komma och då kommer jag uppdatera bättre än innan. 

Hur som helst för den som är intresserad flyter vårat liv på bra. 


Kommentarer

Postat av: Pauline

Publicerad 2015-10-11 21:01:05

Kul med en liten uppdatering och skönt att höra att ni mår bra :)

Svar: Jag tycker det är roligt att ni läsare orkar hänga kvar trots min kassa uppdatering här den senaste tiden :)
Annie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela