AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

Ännu ett år har gått

Publicerad 2015-09-22 21:27:20 i Min vardag,

Så var jag då ett år äldre igen. 26 år gammal nu och helt klart nöjd med livet. 

Har inte direkt firat min dag särskilt storslaget. Vaknade upp här hemma ensam och visste att jag hade en lång arbetsdag framför mig med massa möten. Sedan skulle jag ha åkt hem och ätit middag i min ensamhet. Det blev jag dock räddad ifrån då min fina Louise bjöd hem mig på middag hos henne och Alfred. 

Sedan hade vi en mysig kväll med massa prat om ditten och datten. Avslutar nu min dag med en bit choklad i lugn och ro på soffan. 
Har i alla fall fått en present just idag av mina kollegor. En ask lekerol! 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-09-23 07:27:51

Grattis! 🎉

Svar: Tack så mycket 😊
Annie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela