AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

Ljuva morgonrutiner

Publicerad 2015-09-30 07:00:41 i Min vardag,

Igår när jag mer eller mindre fick springa till tågstationen för att hinna med mitt tåg till jobbet. Då var jag ganska trött på mig själv. Så därför bestämde jag mig för att nu får det vara nog med allt slöande på morgonen. 

Jag är ingen direkt morgon människa, jag gillar inte att gå upp tidigt. Fast jag var så illa tvungen att ändra på mina rutiner på morgonen. 

Så idag steg jag upp tio minuter tidigare. Kan tyckas att tio minuter inte är någon märkbar skillnad men oj vad det gjorde skillnad idag. När klockan slog 06:30 och det börja bli dags att gå till stationen då var jag faktiskt klar och sprang inte runt i panik för att fixa det sista utan det var bara ta på sig jackan och traska till stationen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela