AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

Väldigt mycket vardag

Publicerad 2016-02-23 12:38:43 i Vårt liv i Sverige,

Just nu händer det nästan noll och ingenting i mitt och Kadirs liv förutom det vanliga vardagliga. Vi vaknar på morgonen går till jobbet/skolan och Kadir sin praktik på eftermiddagarna. Vi kommer hem lagar middag tränar några kvällar i veckan och sedan lite häng framför tv:n innan det är läggdags och sen rullar dagarna på så här vecka efter vecka.
 
Idag har vi tid i tvättstugan så det är väl det mest spännande som händer idag. Känns som saker och ting endast står och väntar på att hända. Om två veckor börja jag på mitt nya jobb, om lite mer än två månader flyttar vi till vår nya lägenhet. Kadir har varit på lite möten förra veckan och ger dem gott resultat så skulle det vara perfekt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela