AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

Så var det måndag igen

Publicerad 2016-01-25 19:44:37 i Min vardag,

I denna vecka väntar inte bara en intervju utan två stycken. Så jag har sett till att jag blivit ledig från mitt nuvarande jobb för att hinna med dessa intervjuer denna vecka och så får vi väl se vad magkänslan säger efteråt och vad de som intervjuar mig säger om mig förståss. 
 
Så känner ni för det får ni gärna hålla tummarna för mig både på onsdag och tosdag denna vecka. Får jag något av jobben och väljer ett av dem så har jag lovat mig själv att ge mig en present genom att köpa träningskort på simhallen. För då skulle jag äntligen ha mer tid över till att träna också. Inte bara komma hem laga mat och sedan däcka på soffan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela