AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

Skål

Publicerad 2016-01-12 10:01:03 i Min vardag,

Svärmor gav oss ett tips som skulle vara bra för magen och som en liten detox. Så Kadir och jag tänkte vi testat det kan ju inte göra någon skada. 

Denna gröna drink består av väl mixad persilja. Så ett halvt glas mixad persilja. Juicen av en halv citron och fyll sedan upp resten av glaset med ljummet vatten. Drick detta en timme innan du sedan äter vanlig frukost. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela