AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

Skridskor

Publicerad 2016-01-24 13:24:29 i Min vardag,

Igår hade jag en timmes kvalitetstid med pappa då vi bestämde oss för att vi skulle åka skridskor. Först tänkte vi åkt ute på havet för de är djupfruset kring våra badplatser. Men när vi kom dit så hade hela badplatsen beslagtagit av bilintresserade som nyttjade det djupfrysta vattnet till att köra bil på. 

Så vi tog sikte mot en sjö någon mil härifrån. Förvisso var det hemskt mycket snö på isen men det gick att åka i alla fall. Så ett varv runt hela sjön blev det. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela