AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

Inspiration till vårt nya sovrum

Publicerad 2016-03-20 16:59:37 i Min vardag,

Som jag nämnde igår så är det inte särskilt länge kvar tills vi flyttar och jag måste medge att inredning är en grej som upptar stor tid av mina tankar. Vilka möbler som kommer passa in och vad vi behöver köpa nytt. Kadir och jag är rörande överrens om att en ny säng är något av det första vi kommer att satsa på att köpa. Som det är idag delar vi ju på 120 säng vilket är i minsta laget. Så efter att ha hängt på hemskt mycket inredningssidor har jag i alla fall en idé om hur jag skulle vilja att vårat sovrum såg ut. 

 

Ni har tidigare fått se en bild på hur jag skulle vilja att vårat tv-rum kommer se ut och där drog det lite mer åt det mörkare hållet i färg för jag tycker det är så himla mysigt. Sedan menar jag inte att jag inte vill ha ett mysig sovrum men jag har en helt annan idé för sovrummet. Där jag istället för mörkar färger och guld tänker mycket ljusa färger och silver och självklart en massa ljuslyktor. 

 

Kommentarer

Postat av: Veronica Wallgren

Publicerad 2016-03-20 19:24:20

Så mycket fint!

Svar: Tack 😊
Annie

Postat av: Kristina

Publicerad 2016-03-20 19:36:00

Vilken snygg byrå! Var e den ifrån? Kram

Svar: Vist är den. Den är från Mio 😊 kram
Annie

Postat av: Marie

Publicerad 2016-03-20 20:16:31

Vi tittade på liknande säng idag😀

Svar: Den ser så himla fin ut så jag hoppas den är bekväm också när vi väl kommer iväg och testar 😊
Annie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela