AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

Påsken närmar sig

Publicerad 2016-03-23 20:29:46 i Min vardag,

Och jag har en klar plan för hur jag ska fira in påsken i år. Hockey idag, fotboll imorgon och hockey på fredag. 

Jag var också och köpte godis i förra veckan som ligger gömt långt in i en gadrob här hemma. För på lördag tänkte jag överraska Kadir med hans livs första påskägg. 

Ser även fram emot några dagars ledidigt med besök av både släkt och vänner. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela