AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

Semesterfeeling

Publicerad 2015-12-20 22:13:22 i Min vardag,

Även om det är två arbetsdagar kvar innan jag går på julsemester så har semesterfeelingen redan börjat infinna sig så smått. Söndag kväll och klockan är efter 22 det bruka betyda att jag borde vara i säng nu eller i alla fall vara påväg i säng för att jag ska upp och jobba imorgon. 
 
Fast jag tänker faktiskt att va fasen gör det om jag är lite trött imorgon, jag har börjat "julstäda" på jobbet för att allt ska vara ordning och reda i mina ärenden när jag checkar ut på tisdag eftermiddag. Detta ska jag fortsätta med imorgon och har endast ett möte inbokat under dagen så det blir toppen.
 
Tänkte även börja lägga upp mina recept på det jag bakat de senaste helgerna i fall det är någon som vill baka så där precis innan jul.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela