AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

10 saker att göra när dörren till toaletten går i baklås

Publicerad 2011-07-20 14:28:42 i Min vardag,

Vilken jävla morgon, från kl 10 till 13:30 har jag suttit inlåst på Johannas toalett för att dörren gick i baklås. Och ALLA, verkligen ALLA som skulle kunna komma och hjälpa oss att få upp den var på semester. Tillslut kom de två vänliga gubbar och fick tillslut öppna dörren med en kofot…


1. Duscha väldig, väldigt länge, du har aldrig varit så ren

2. Använd toaletten så många gånger de bara går (man vet aldrig när de finns en toalett så nära nästa gång)

3. Borsta håret om och om igen, du lär inte ha en enda knut kvar i håret efter ett tag

4. Testa 300 olika frisyrer med tofsar och spännen, du kanske hittar en frisyr du borde fortsätta med

5. Smörja in hela kroppen med hudkräm, du har aldrig varit så mjuk som efter det

6. Lägg ner tid på ansiktet med skrubb, och rengörning, du riktigt strålar när du kommer ut

7. Räkna alla kakelplattor som finns i badrummet, inne på Johannas toalett finns 344 stycken

8. Städa i badrumsskåpet, eftersom det inte var mitt badrum jag var inlåst på så organiserad jag min necessär

9. Sjung en sång, du har aldrig upplevt sådan trisstes om du redan gjort allt ovan och ännu inte blivit utsläppt

10. Hoppas att du har en fantastiks vän på andra sidan som gör allt för att underhålla en och se till att man inte dör där inne (som att skicka mackor in under dörren)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela