AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

Bowling i Erzurum

Publicerad 2015-01-31 21:05:00 i I mitt bildarkiv, Min vardag,

Har ikväll suttit och tittat igenom och rensat bland alla bilder från mina månader i Turkiet förra året. Hittade en hel del som jag inte visat här i bloggen så tänkte visa lite bilder ikväll från när vi var i Erzurum i september. En av dagarna var vi och bowlade, eller ja resten av gänget Kadir, kusin Mahmut, kusin Mehmet, kusin Mehmets tjej Cansu plus en kompis till dessa som jag pinsamt nog glömt vad han hette. Dessa bowlade och jag tittade på då bowling är svårt för mig att få till med mina handleder och reumatism. Togs i alla fall en hel del bilder under tiden så tänkte bjuda på några av dem.
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela