AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

Små funderingar

Publicerad 2016-03-25 15:20:17 i Min vardag,

Så här på långfredagen sitter jag i tankarna om hur jag ska göra med min blogg. 
 
Tidigare i veckan märkte jag att ett par av de bloggar jag följer har bytt portal och börjat blogga på en annan hemsida. Samma hemsida som jag själv har haft tanken på att byta till ett bra tag. Det gick till och med så långt för kanske ett år sedan att jag skapade ett konto på den hemsidan för att se hur alla funktioner var uppbyggda. Sedan ångrade jag mig och raderade kontot. Jag var ju ändå nöjd här på blogg.se. 
 
Men egentligen är jag ju inte nöjd här, många funktioner strular, jag får inte ihop vissa grejer på bloggen så som jag vill ha dem. Vänder jag mig till den suport som ska finnas för denna sida för att fråga hur jag ska komma till rätta med vissa grejer ja då får jag inga svar. Därför har tanken återigen smygit sig på att jag kanske borde byta. 
 
För även om jag just nu inte känner att jag har all tid i värden att lägga på att blogga så vet jag att jag fortfarande vill fortsätta att dela med mig av mitt, Kadirs och vårt gemensama liv. Och jag är glad är ni är många som fortfarande tycker det är roligt att följa oss. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela