AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

Ordning och reda

Publicerad 2014-02-06 16:39:07 i Mitt lilla hem,

Jag förstår inte hur de gick till i gymnasiet var jag en tjej som endast hade ett par skor. Ett par gympaskor och när de var utslitna då köpte jag ett par nya likadana. Billigt och bra, dessvärre höll de inte i sig och min lilla hall är nu full med skor. 
Allt i en enda röra. Vilket jag nu tröttnat på ordentligt. För de som låg i lådan jag visade er igår var nämligen ett skoskåp från Jysk. Och efter att pappa nu varit här och hjälpt mig med sin skruvdragare att skruva fast det i väggen så kan jag nu använda det och de blev så fint i min lilla hall. 
Tyvärr går inte höga skor så som stövlar in i skåpet. Men de fick en ny plats i min garderob efter att jag fixar till den med. Så nu behöver jag bara ha mina mest använda skor framme. 

Kommentarer

Postat av: Cassandra

Publicerad 2014-02-06 20:04:09

Ännu en gång - Jag är precis som dig! I gymnasiet hade jag också typ ett par och nu har jag skor överallt känns det som.. Men snygg hylla! Passar verkligen in!

Svar: Haha förstår inte vad som gick snett, varför behöver jag alla dessa skor :P Men tack jag är riktigt nöjd med hur de blev faktiskt :)
Annie

Postat av: Kristina

Publicerad 2014-02-06 20:04:55

Vad fint :) kan du inte visa hur det ser ut inuti också och hur många skor som får plats "per låda"? Kram

Svar: Tack :)Absolut de ska jag fixa om de går att ta några vettiga bilder på det :)
Kram
Annie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela