AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

Fotoutmaning vecka 16

Publicerad 2015-04-19 20:56:00 i I mitt bildarkiv, Min vardag,

Jag har antagit en utmaning att en gång i veckan under alla årets veckor publicera ett foto med ett speciellt tema. Det är Louise som driver sin blogg här som har kommit på den här fantastiskt roliga utmaningen. För varje vecka kommer det alltså komma upp ett nytt inlägg med bild+ text under ett tema. Vill du också vara med i denna utmaning? Läs här och joina oss som skriver vecka för vecka!
 

Veckans tema: En person som står mig nära

Här finns så många att välja på jag har en underbar fästman som står mig mer än nära jag har fantastiska vänner både gamla som nya som står mig riktigt nära. Ändå tänker jag inte välja någon av dem just idag. Jag kommer välja min bror, min alldeles egna lillebror. Ni som har följt mig här i bloggen har säkert förstått att jag och Henrik har en nära relation?

För det har vi även om den är nära och långt bort på samma gång. Varken jag eller Henrik skulle vända oss tillvarandra om vi har kärleksbekymmer eller snacka det där snacket om snygga killar/tjer det är inte vår melodi. Där emot är vår melodi att vi ställer alltid upp för varandra, så även om vi inte snacka om allt så finns vi alltid där för varandra. Jag kommer aldrig glömma den gången det tog slut med min allra första pojkvän Henrik han sa iget men han släpade med mig på en resa till Kalmar. Vilket var precis vad jag behövde istället för att ligga hemma och gråta bort en hel dag. 

Henrik och jag umgås mycket för att vara syskon enligt mina vänner och självklart gör det att vi har en nära relation men det är inte så konstigt. Vi har samma intresse vilket gör att vi hänger mycket ihop, vi har samma humor, vi har gjort många resor tillsammans, vi komplettera varandra genom att va bra på olika saker och vi prioritera vår syskontid. Vi umgås minst en kväll i veckan och för mig känns det jättetryggt att veta att jag har Henrik och vad som än händer så kommer han alltid vara den bästa lillebror jag kunnat ha. 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela