AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

Dagen innan avfärd

Publicerad 2015-12-26 15:16:32 i Min vardag,

Tänk att jag ändå lyckades hålla tyst om Kadirs julklapp och vilken lyckad julklapp det blev. Kadir blev närmast chokad när han väl insåg vad det var i hans paket och all den glädje som han utstrålade där och då fick mig att bli alldeles tårögd.

Jag är så glad att vi får göra denna resa tillsammans, första gången vi någonsin kommer flyga ihop. Första gången vi kommer befinna oss på en flygplats utan att vi ska säga hejdå till varandra. Det är en speciell känsla. 

Så idag är dagen innan vi åker och jag har tvättat i tre dagar för att ha alla kläder rena. Vi ska storstäda lägenheten så den är ren och fin när vi kommer hem efter resan. Jag har även varit ute och armbågats med hela Karlskrona på julrean en sväng och köpt nya skor inför resan. Ikväll tänker vi packa våra väskor ordentligt, förbereda frukost som vi ska ha på tåget ner till Köpenhamn sedan går vi faktiskt ut på resturang och äter för att slippa står med en massa disk det sista vi gör ikväll. 



Kommentarer

Postat av: Mondira

Publicerad 2015-12-27 06:50:17

Åh😍 ge mig! Ha en bra resa gumman 😘

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela