AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

God morgon på er

Publicerad 2015-12-04 08:39:09 i Min vardag,

Idag är det 4:e december och jag känner hur julstämningen börja smyga sig på allt mer. Idag ska jag försöka åka hem från jobbet lite tidigare så att jag och Kadir hinner springa en snabbis på stan för att vi i alla fall ska börja klura på julklappar.
 
Nästa vecka om än lite för tidigt kanske så ska jag börja baka julgodis, jag har hittat en hel del olika recept och tänkte jag skulle baka kola, fudge, Mozart kulor och även ett nytt gäng med lussekatter.  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela