AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

I drömmarnas värld

Publicerad 2015-12-18 11:40:35 i Min vardag,

Min mamma berättade för mig föra veckan att hon haft en väldigt underlig dröm. Som vi skrattade länge och väl åt.
 
Hon berättade att i hennes dröm hade jag och Kadir kommit hem och berättat att vi skulle ha barn. En nyhet som alla tyckte var jätterolig. Men så hade jag ju inte bara det att berätta utan jag berättade även för mamma och pappa att jag och Kadir hade köpt en mycket, mycket dyr grej till bebisen på internet. Det tyckte förstås mamma var riktigt onödigt att göra.
 
Men inte nog med att denna grej var riktigt dyr utan i priset ingick även en hund. En stor grand danois och den kunde ju inte jag och Kadir har i våran lilla etta så den skulle ju mamma och pappa bli tvungna att ta hand om.
 
Men jag kan bekräfta att här hos Kadir och mig är det varken bebisar eller hund köp på G så ni kan vara lugna, mamma och pappa kan vara lugna.
 
Tänk en sådan här bamse hemma i lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela