AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

I köket hela helgen

Publicerad 2015-12-13 21:09:20 i Min vardag,

Det är så det känns i alla fall att jag tillbringat all min lediga tid i köket denna helg. Förvisso något kag tycker är roligt men tidskrävande att stå och pilla med allt julgodis. 

Jag han i alla fall med en middag i goda vänners lag igår kväll och det var skönt att bara få sitta och prata av sig. 

Kadir fick hjälpa mig att slutföra mozartkulorna idag. 
Har även gjort hasselnötstryfel idag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela