AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

Mer tid i köket

Publicerad 2015-12-19 19:10:41 i Min vardag,

Har även denna lördag spenderat mina vakna timmar i köket. Detta för att fylla på förrådet med lussekatter inför jul. 

Jag valde att baka en sats med vanliga klassiska lussekatter. Den andra satsen blev till att testa något nytt och då blev det en safransdeg med vit chokladfyllning. 
Nu hoppas jag bara allt går in i frysen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela