AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

Onsdag morgon

Publicerad 2015-12-16 10:10:01 i Min vardag,

Om exakt en vecka har jag säkerligen sovmorgon vid den här tiden. Eller har jag precis vaknat och börjat göra mig redo för en lång härlig frukost. För om en vecka då går jag på min absolut första julledighet när det gäller jobb. Förra året jobbade jag ju på julafton. Detta året blir det inget med det utan jag kommer istället att vara ledig från den 23 december till den 6 januari. Detta är två veckor av helt oplanerad tid.
 
Två veckor där jag endast ska ta det lugnt, ladda batterierna och vara redo när 2016 kommer. Kadir och jag har en hel del planer för nästa år men det krävs planering och logistik fast jag ser framemot allting och det kommer säkert vara roligt på vägen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela