AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

Äntligen

Publicerad 2015-11-26 19:48:00 i Min vardag,

Vet ni vad vi har gjort idag? Nej såklart inte men jag hade tänkt berätta för er.
 
Innan sambo kilon och annat tar överhand har jag och Kadir bestämt oss för att vi ska börja träna. Detta har vi pratat om länge men inte kommit till skott då vi tänkt börja på gym. Även om vi pratat om detta länge så har fortfarande ingenting hänt på gym fronten och dagarna går och jag vill inte vara en av de där som "börja sitt nya liv" efter jul och nyår för när 2016 är här vill jag att rutiner för träning redan ska sitta i kroppen.
 
Så idag när jag kom hem från jobbet tog vi steget att direkt dra på oss träningskläder och sedan var vi ute och sprang en runda. Det blev inte särskilt långt och det gick inte särskilt fort men vi gjorde det och en liten bit av det som är så jobbigt med att börja träna är nu borta. Så vi tänker att så länge det fortsätter att vara relativt milt väder här i söder eller i alla fall inte snålblåst och drivis så kan vi fortsätta att springa ute.
 
 

Kommentarer

Postat av: Lifejj

Publicerad 2015-11-27 09:46:24

Men vad kul! :) Att börja träna/gymma funderar jag på att göra med Faycal när han kommer hit till Sverige förhoppningsvis, så att vi inte blir för bekväma haha :) Lycka till!

Svar: Ja de är jättekul när man väl tar tag i det :) Annars kan jag tipsa om att träna är något som verkligen kan fördriva tiden när du nu väntar på att Faycal ska komma till sverige :)
Annie

Postat av: Rebecka

Publicerad 2015-11-27 12:30:15

Hur går för Kadir? Vad tycker han om Sverige och allt runtomkring? Alltid kul att höra hur andra uppfattar oss och landet :)

Svar: Åh älskar såna här frågor så jag valde att göra en liten frågestund av detta så kommer försöka samla alla frågor om vad han tycker om allt i ett inlägg :)
Annie

Postat av: Rebecka

Publicerad 2015-11-28 10:57:22

Hehe så bra! Ska klura på fler frågor till honom...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela