AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

Avslutar med valvaka

Publicerad 2015-11-01 18:24:17 i Min vardag,

Har haft en bra vecka, ledig i fredags för att jag jobbar i helgen. Jag har även haft en bra Haloween med familjen och min moster. 

Så skönt att vara ledig i fredags. Det är det jag saknar mest med mitt gamla jobb att ha mer lediga dagar i veckan. Samtidigt som jag är lycklig över att egentligen inte behöva jobba helg på mitt nya jobb. Endast denna helgen var ett specialfall. 

Så nu sitter vi här och ännu en vecka har nått sitt slut. Idag är det även omval i Turkiet och vi följer nu hur det hela ska sluta. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela