AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

En längtan till jul

Publicerad 2015-11-28 16:06:48 i Min vardag,

De senaste åren har jag mest tyckt att jul varit ett nödvändigt ont. Långtråkiga dagar där det inte händer så mycket. Men i år har det hänt någonting och jag längtat faktiskt till jul och jag vet att det är bara för att i år kommer jag få fira jul med min andra halva vid min sida. Jag ser fram emot att få fira Kadirs första jul.  

Kadir har denna vecka fått känna på hur det är att förbereda för advent med allt vad det innebär. Storstäda, byta gardiner sätta upp stjärnor och sätta upp utebelysning. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela