AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

Mer vikariat

Publicerad 2015-11-06 09:23:59 i Min vardag,

Som det är i vikariat världen så längtar man ju ständigt efter förläggning av sitt vikariat och i slutändan så hoppas man ju att det ska övergå till något lite mer tryggare så som ett fast jobb.
 
När jag började som socialsekreterare i Nybro i september månad fick jag veta att jag på pappret fick ett vikariat fram till årets slut och nu är det redan November och jag har väl känt lite att stressen och oron har börjat komma krypandes om vart jag ska ta vägen sen. Även om mina kollegor har sagt till mig att ha lite is i magen för att det kommer komma förläggning på mitt vikariat.
 
Så idag kom min närmsta chef för att prata med mig och hon ger mig nu förläggning till mars till att börja med. Vilket känns så skönt jag trivs så bra på denna arbetsplats både med mina nya arbetsuppgifter plus mina nya kollegor. Så nu kan jag fira jul och nyår i lugn och ro med vetskapen om att jag har ett jobb att gå tillbaka till när det nya året börja.
 

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2015-11-06 11:59:14

Hej! Jag har en fråga till dig angående uppehållstillstånd, frågan är dock rätt lång så undrar om jag kan kontakta dig på något annat vis, mail t.ex.?

Mvh Jenny.

Svar: Hej, jag har skickat ett mail till dig på den adressen du angav när du skrev kommentaren. Hoppas det kom fram.
Annie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela