AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

Något kul

Publicerad 2015-11-27 20:42:29 i Annie svarar, Min vardag,

 
Denna frågan trillade in på bloggen här idag och jag tänkte att ni kanske är fler som är intresserade eller kanske bara nyfikna på vad Kadir egentligen tycker om Sverige. Så jag tänkte såhär kan inte ni alla galda där ute bomba bloggen här med frågor till Kadir så lovar jag att intervjua honom sen och lägga upp det här. Inga frågor är för dumma och ni kan fråga om allt, Som vilken mat han gillar bäst? Hur mycket svenska kan han nu? Vilken sida sover han på i sängen? Gillar han vädret i Sverige? Ja ni fattar så kör bara kör!

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2015-11-27 21:43:04

Vad tycker han är den största skillnaden mellan Sverige och Turkiet? Något han gillar extra mycket med Sverige?

Postat av: Anna

Publicerad 2015-11-28 12:50:05

Hej
Jag funderar på vad Kadirs (och du förstårs) anser om ni alltid skall bo i Sverige? Kommer ni kanske bo i Turkiet också?

Postat av: Lisa F

Publicerad 2015-11-29 21:35:16

Hur mycket svenska har Kadir lärt sig och vad tycker han om sfi?

Postat av: Johanna

Publicerad 2015-11-30 15:35:30

*Vad är de 3 bästa sakerna med Sverige? Vad är de 3 värsta?
*Är det svårt att lära sig svenska?
*Skulle du vilja flytta tillbaka till Turkiet en dag?

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-12-02 10:42:44

*bästa svenska maträtten`?
* det bästa med att bo med Annie?
* vad tycker du om Karlskrona?

Postat av: Linda

Publicerad 2015-12-02 17:04:53

Hur tycker Kadir att det ska bli att fira jul för första gången?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela