AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

Bara en liten stund

Publicerad 2015-10-17 10:14:58 i Min vardag,

Klockan är ca 21:45 här hemma det är fredagkväll och en hel vecka ha passerat det blir reklam i fredagsunderhållningen  och jag tycker jag ligger lite obekvämt i soffan. Tänker att jag kan ju bara väda näsan ifrån tv:n den lilla stund det är reklam vilket jag gör. Där och då somnar jag och vaknar sedan med ett ryck säkert 30 minuter senare och har då missat slutet på fredagsunderhållningen. Antar att pendlande samt 40 timmars veckor gör mig ganska så trött.
 
Därför är det underbart att det är lördag idag och jag har haft sovmorgon. Tänker snart ge mig ut i köket för att baka sconse till frukost då Kadir sover ännu så tror jag det blir mysigt för honom att vakna upp till nybakat bröd.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela