AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

Ett år som förlovade

Publicerad 2015-10-19 19:35:48 i Min vardag, Vårt liv i Sverige,

Idag är det ett år sedan Kadir och jag hade förlovningsfest på farmor och farfars innehård. Idag är det ett år sedan  jag hade världens fluffigaste blåa klänning på mig och det lockigaste håret. Ett år sedan vi bytte ringar och ett år har jag ni levt som fästmö till världens bästa. 


Jag trodde inte vi skulle fira denna dag särskilt speciellt men imorse när kag vakande, jag går alltid upp först. Då var hela lägenheten fylld med massor av små lappar med kärleksförklaringar på och som om det inte vore nog så möttes jag av detta när jag kom hem. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela