AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

När man gör honom lycklig

Publicerad 2016-02-11 20:25:47 i Min vardag,

Det säga ju att vägen till mannens hjärta går genom magen och den senaste tiden har jag försökt laga lite turkinspererad mat. Vilket har resulterat i helt renrakade fat efteråt. Så snart kommer jag fylla på med en hel del recept här på bloggen. 
Bröd

Lammgryta med tomat, lök och vitlök

Pogaca, fetaosfyllda sesamkakor

Vegitariskt gryta med turkiska tunnbröd

Kommentarer

Postat av: Emilia

Publicerad 2016-02-12 09:46:13

Jaaa recept tack!! :) guuud så gott

Svar: Recepten är på väg ett har kommit upp nu i alla fall :)
Annie

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-02-12 12:42:10

Åh snälla lägg upp receptet på brödet från första bilden!! Vi saknar det brödet så mycket!
Tack!!! Kram och grattis till nya lägenheten!

Svar: Nu ligger receptet på detta bröd uppe, hoppas ni gillar receptet lika mycket som vi gjorde :) tack så mycket !
Annie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela