AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

Äntligen torsdag

Publicerad 2016-01-21 10:24:14 i Min vardag,

Ändan sedan i tisdags har jag velat ha fredag och helg, av någon anledning känns denna vecka riktigt segdragen. Sedan ser jag fram emot nästa vecka, då ska jag på en ny intervju (igen). Tycker nästan lite synd om min nuvarande chef då det känns som att varje gång jag ser henne måste jag begära att få vara borta några timmar för att gå på intervjuer.
 
Förra jobbet som jag var på intervju för som jag inte fick och efter mycket eftertanke inte heller skulle tackat ja till om jag fått var som skolkurator. Det jobb jag ska på intervju för nästa vecka är lite mer likt det jag gör idag. Skulle jag få det skulle det innebära att jag fortfarande skulle jobba på kontor ha kollegor som jobbar med samma sak som jag själv. Så återigen får ni hålla tummarna för mig och så hoppas jag att jag kan göra ett bra intryck och att även magkänslan är med mig denna gången.
 
För även om jag trivs jäkligt bra här där jag är idag så hade det fortfarande varit skönt att jobba på hemmaplan samt att min nuvarande arbetsplats kan ju inte vara den enda arbetsplatsen i världen jag trivs bra på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela