AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

Vad läser ni

Publicerad 2016-01-31 16:04:42 i Min vardag,

Jag gillar att läsa och de senaste veckorna har jag äntligen lyckats få in läsandet i min vardag igen. Jag har svalt minst en bok i veckan de senaste veckorna och tycker de är perfekt att låna e-böcker från bibloteket som jag laddar rätt in i min iPad som jag kan ha med mig överallt.  

Nu letar jag efter lite nya författare att sätta tänderna i och undra om ni har några tips där ute. Jag är väl någon form av allätare när det gäller böcker. Jag har läst mycket chick lit böcker där Sophie Kinsella och Marian Keyes är favoriter. Har ni fler bra författare inom detta område? Jag läser även en del deckare och tar gärna emot tips på riktigt spännande böcker på den fronten. 

Kommentarer

Postat av: Soso

Publicerad 2016-01-31 18:43:13

Janet Evanovich:s deckare om Stephanie Plum gillar jag. Roliga och snabblästa. Det finns även en film baserad på en av böckerna, med Kathrine Heigl huvudrollen. Fast den är sådär.

Svar: Tack för tipsen ska absolut kolla upp dem :)
Annie

Postat av: Marie

Publicerad 2016-02-01 23:15:52

Vi har ungefär samma smak när det gäller böcker:). Jag kan tipsa om Lucy Dillon, Jojo Moyes, Mons Kallentoft, Marie Jungstedt

Svar: Jojo Moyes tror jag att jag har läst något av förut men de andra var helt nya för mig tack så mycket för tipsen :)
Annie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela