AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

En härlig kväll

Publicerad 2016-03-04 09:16:33 i Min vardag,

Igår hade jag en riktigt mysig kväll hemma hos Frida. Jag var där i fyra timmar och tiden bara flög iväg. Frida och jag träffades genom jobbet för snart ett och ett halvt år sedan sedan dess har vi hängt minst en gång i veckan och då oftast gått en promenad eller simmat. Men sedan Fridas lille V kom till världen i höstas hade det av natruliga skäll inte blivit så många träffar. 
 
Så igår när jag ändå var ledig tog jag chansen att träffa henne och får gosa lite med lillkillen. Samtidigt som jag tog med mig hemlagad mat då jag vet att tiden för småbarnsföräldrar har det knappt om tid ibland plus att Frida hade haft en långt möte tidigare på dagen. Så jag bjöd på kalkon med ädelostsås plus pasta vilket uppskattades.
 
Älskar dessa kvällar där tiden bara flyger iväg för man har så mycket att prata om.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela