AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

Samma morgonrutiner

Publicerad 2016-03-07 18:57:30 i Min vardag, Vårt liv i Sverige,

Eftersom vi bor så nära SFI så behöver Kadir inte gå upp allt för tidigt när han har skolan. Samtidigt har jag gått upp jättetidigt när jag har pendlat så långt. 

Men så idag, jag går upp något senare för kortare pendlingssträcka och Kadir går upp tidigare för han har ingen skola på måndagar men börjar sin praktik klockan åtta. Så idag för första gången sedan Kadir flyttade hit hade vi gemensamma morgonrutiner. Sedan var de väldigt trevligt att få pussa Kadir hejdå i vaket tillstånd också. 

En trevlig överraskning idag var att tydligen får man en välkomstblomma  när man börjar i Ronneby kommun. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela