AnnieL

Här får ni följa mig och min sambos resa från det att vi träffades för första gången i Turkiet, förlovade oss till det att han flyttade hit till Sverige 2015. Här handlar det om allt möjligt från kulturkrockar, matlagning, resorna tillbaka till Turkiet och planer inför framtiden. helt enkelt en turkietblogg blandat med en svenskblogg.

Semester

Publicerad 2016-03-02 17:39:48 i Min vardag,

Idag gjorde jag min sista dag i Nybro kommun på plats i alla fall. De resterande två arbetsdagarna denna vecka har jag tagit semester. Tyckte att det var ett smart drag att hinna villa och landa lite innan mitt nya jobb starta på måndag. 

Idag på jobbet har jag verkligen bara städat undan alla papper jag haft liggandes. Avslutat de jag skulle avsluta och sagt hejdå till alla underbara kollegor. Det var det mest vemodiga idag att säg hejdå till alla fina roliga människor som jobbar på socialförvaltningen i Nybro. Samtidigt är jag glad och förväntansfull på det som väntar mig. 

Jag är inte ett dugg ledsen över att behöva sluta åka med tåg som både blir försenade eller inte går allas. Eller att behöva lägga två timmar varje dag på att ta mig fram och tillbaka. 
Fick i alla fall en fin liten påsk/vår inspirerad blomma. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela